Jak uzyskać dostęp do mLegitymacji w telefonie.
Na skróty:
1. Złóż wniosek o wydanie mLegitymacji w sekretariacie szkoły.
2. Prześlij skan zdjęcia na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. (zdjęcie w formacie jpg, max. wielkość 5 MB)
3. Zarejestruj się, stwórz indywidualny profil Zaufany, poprzez Swoją bankowość elektroniczną (proces zajmie 1 min. i jest
podobny do wysłania przelewu): https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
4. Pobierz aplikację mObywatel na telefon komórkowy i zaloguj się używając Profilu Zaufanego.
5. W aplikacji mObywatel zeskanuj kod QR, który otrzymasz w szkolnym sekretariacie.
6. Nie musisz już nosić papierowej legitymacji. Od teraz możesz posługiwać się mLegitymacją wyłącznie w komórce, bez obawy
zgubienia papierowej wersji.
* Na chwilę obecną Profil Zaufany mogą tworzyć wyłącznie osoby pełnoletnie.
* Aplikacja mLegitymacja działa obecnie na Androida (wersja minimum 6.0).
* W przypadku uczniów poniżej 18 roku życia, mLegitymacja może być zainstalowana wyłącznie na telefonie opekuna prawnego.
* mLegitymacja może być zainstalowana wyłącznie na 1 urządzeniu.
* mLegitymacja działa wyłącznie przy aktywnym łączu internetowym.
mLegitymacja szkolna w serwisie mObywatel
Informacje o publicznej aplikacji mobilnej
Regulamin usługi mLegitymacja szkolna w apliacji mObywatel